Stackars Sverige!

Thursday 10 April 2008

Skäms, Susanne Sörling!

Ett äldre par blir bestulna på sina besparingar, men Kronofogde Susanne Sörling vill lägga vantarna på dessa stackars människors pengar eftersom tjuvarna har skulder och fogdens krav går före det äldre parets rätt att få tillbaka sina pengar!

Vad är det för jävla tjyvsamhälle vi bor i?? Inte nog med att det äldre paret försökt vara hjälpsamma mot en medmänniska och fått sitt förtroende pinkat på, nu ska Staten skita på dem också! Jag skäms för att vara svensk när sådant här händer, och jag hoppas att hela svenska folket böjer ner sina huvuden i skam över hur Staten kan behandla människor på det här viset. Det finns absolut inga förmildrande omständigheter, och hur Susanne Sörling har mage att säga att Staten har mer rätt till dessa stackars brottsoffers pengar än de själva är rena diktaturfasonerna! Skäms, skäms, och skäms igen, Susanne Sörling!

Gör åtminstone som jag, skicka ett mail till kronofogdemyndigheten@kronofogden.se och tala om hur äcklade ni är av deras attityd och beteende! Idag skäms jag verkligen över mitt land.

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home